עבודה בעגלות בארה"ב

כאשר חושבים על עבודה בחו"ל, האסוציאציה הראשונה שעולה בראש היא עבודה בעגלות. עבודה במכירה בעגלות היא התחום הנפוץ ביותר של עבודה בחו"ל, ואפשר למצוא עבודה בעגלות במגוון יעדים בעולם. הדבר נכון אפילו יותר כשמדובר על עגלות בארה"ב, תחום שתופס כ-80% מכלל השוק של עבודה בארה"ב.

יום עבודה טיפוסי בעגלות בארה"ב

יום עבודה טיפוסי של עגלות בארה"ב מתחיל בסביבות השעה 9 בבוקר, כשהקניונים המקומיים מתחילים להיפתח. כמו כל דבר בארצות הברית, גם הקניונים המרכזיים עצומים, והעגלות ניצבות בד"כ במיקום מרכזי עם תנועה של אלפי אנשים ביום. במשך היום אחראים העובדים בעגלות להסב את תשומת ליבם של הלקוחות, להדגים להם את פעולתו של המוצר הנמכר וכמובן – לשכנע אותם לקנות מהם. במסגרת ההתלמדות של עבודה בעגלות בארה"ב תלמדו איך לתפוס את תשומת הלב הראשונית של לקוחות, כיצד להדגים באופן המשכנע ביותר וכיצד לנהל משא ומתן מוצלח.

דרישות התפקיד ותנאי עבודה

ככלל, ניתן לומר כי עבודה בעגלות דורשת לא מעט סבלנות, כח שכנוע וביטחון עצמי. עם זאת, עובדים ותיקים בתחום מעידים כי כמעט כל אחד יכול להצליח. הדבר החשוב ביותר בעבודה בעגלות בארה"ב הוא מוטיבציה, כיוון שמטרה מול העיניים תמריץ אתכם להגיע ליעדים היומיים.

המשכורת המקובלת מתבססת בד"כ על עמלות מהמכירות, וחלק מהחברות מציעות בנוסף לכך משכורת בסיס חודשית. כל ענייני המגורים, תשלום החשבונות, רכב לעובדים ותנאים נוספים, מסודרים בד"כ ע"י החברה המעסיקה, והעובדים משלמים סכום מסובסד ופעוט.

העבודה דורשת עמידה ארוכה על הרגליים, ויום עבודה נמשך כ-10 שעות בממוצע, למעט ימי ראשון הקצרים יותר. את ימי החופש רוב העובדים מנצלים לטיולים והיכרות עם הסביבה הקרובה.

המוצרים הנמכרים בעגלות

עגלות בארה"ב הוא אחד התחומים הותיקים של עבודות בחו"ל, שהתחיל להיות מוכר ונפוץ לפני עשר שנים. המוצרים הראשונים שנמכרו היו מבחר מצומצם למדי של מוצרי ים המלח. ההצלחה הגדולה הביאה לפריחה בתחום ולהרחבה גדולה של המוצרים הנמכרים בעגלות. כיום נמכרים בעגלות עשרות מוצרים שונים. מוצרי הקוסמטיקה נשארו חזקים מאוד, ובמשך השנים הפכו לתעשייה מסועפת ומשגשגת. מוצרים פופולאריים אחרים הם צעצועים, אביזרים לאייפוד ואייפון, קישוטים למיניהם (ספינרים ושבשבות רוח), חצאיות, משקפי שמש, כריות חימום ועוד.

מיקומים לעבודה בעגלות בארה"ב

חלק מן המוצרים נמכרים באזורים מסוימים בארה"ב (אין טעם למכור כריות חימום בקליפורניה שטופת השמש), בעוד שמוצרים אחרים מתאימים לכל מקום ואזור. בקביעת אזורי העבודה בעגלות ובאופי המוצרים הנמכרים יש חשיבות לא מעטה לאופי הלקוחות המקומיים: אזורים מרובי תיירים נחשבים לאזורי מכירה אידיאליים עבור עגלות בארה"ב. עם זאת, גם באזורים בהם האוכלוסייה הקבועה אמידה ונוהגת לבלות לא מעט בקניונים נוצרת סביבת מכירה נוחה במיוחד. ניו יורק ולוס אנג'לס, הידועות כמשכנן של ישראלים לשעבר, נחשבות ליעדים ותיקים לעבודה בעגלות בארצות הברית, בעוד שמדינות המיד-ווסט כמו נברסקה וטקסס הן יעדים חדשים יחסית. כפי שהתמונה נראית בינתיים, כל הנוגע לתחום של עגלות בארה"ב רק הולך ומתרחב ליעדים ומוצרים נוספים.